dijous, 20 de setembre del 2012

Soldats de infantaria


















Parlen com vells soldats fent guàrdia en la frontera del seu país.
Comenten antigues batalles i la tranquil·litat del seu posat em fa pensar que estan avesats a l'enfrontament amb tropes enemigues.
Reviuen crits de guerra i rialles de victòries difícils, com vells combatents, com generals de tropes magnànimes.
Embadalit, escolto com el vent els hi canta cançons de trobadors i els arbres aplaudeixen les seves gestes.
Són els meus millors soldats de infantaria i per ells , jo si que em faria general.



4 comentaris:

  1. :) tots els soldats i tots els generals haurien de ser com vosaltres! Aleshores segur que m'agradarien els exèrcits!

    ResponElimina
  2. No m´extranya que et quedis embadalit,
    jo també m´hi quedo quan pas per aquí.

    Una aferrada ben forta!!

    ResponElimina
  3. Aquests soldats estàtics són pacifistes, potser fins i tot algun ocell farà el niu al seu casc...Semblen els que jo vaig veure als refugis antiaeris de Pujals, només els mancava fer una salutació...
    Petons.

    ResponElimina