dijous, 17 de maig del 2012

Si vens a Girona en temps de flors....
























Si vens a Girona en temps de flors no deixis de visitar l'exposició “La mirada d'Steve Mc.Curry”.
Després de fer un bon passeig per la ciutat, deixeu un temps per gaudir d'unes fotografies impressionants.
La del festival de colors que representen un grup de joves del Rajasthan. Potser perquè veus que hi ha moltes maneres de viure. I són una finestra al món.
La del ocell moribund en un vessament de petroli a Aràbia Saudita. Perquè em de entendre que ens queda molta feina a fer.
La del nen del Tibet. Aquesta perquè em toca de molt aprop.
La del elefant fregant l'esquena del seu mahout que està llegint. Aquesta perquè la vegi un tanoca que no hauria d'anar a dormir sense entendre la vida.
La del nen del Perú, en aquesta m'hi vaig estar un quart d'hora intentant contenir la meva impotència davant de tanta tristesa. És un nen plorant que s'apunta el cap amb una pistola, i tot que explica que és de plàstic, impressiona moltíssim.
En fi, que són unes vuitanta fotografies que no us heu de perdre, amb la música inclosa.

7 comentaris:

  1. Girona, ciutat que he visitat poques vegades, però realment encisa, emociona i enamora. La meva sardana, que m'ha acompanyat en els millors moments, és GIRONA M'ENAMORA; i si és temps de flors. NO HI HA PARAULES!!! PRECIOSA!!!

    ResponElimina
  2. Ja m'agradaria, ja saps que estic una mica lluny.
    Però fixa't! t'he llegit, he tancat els ulls i he visualitzat aquestes fotos -tristes la majoria- però amb un missatge molt clar.
    Gràcies Pep per deixar-me veure a través teu.

    Una aferradeta nin i molt bona nit.

    ResponElimina
  3. Doncs miraré d'acostar-m'hi a aquesta exposició aquest cap de setmana aprofitant que pujo a Girona. Gràcies per compartir la informació.

    ResponElimina
  4. La meva dona ja ha anat a veure la mostra de l'Esteve i m'ha recomanat molt que hi vagi. JO amant de la fotografia sembla que li faré cas

    ResponElimina
  5. Si Girona, en qualsevol època, ja és una ciutat preciosa, m'imagino com deu ser en aquests dies de florida primaveral...És una de les meves assignatures pendents fer-hi una visita.
    Pel que expliques de l'exposició de fotos, n'hi ha algunes de bastant corprenedores...
    Bona nit.

    ResponElimina
  6. Gràcies pels consells, que em sembla que aquest any no podré seguir...

    Bona nit, Pep

    ResponElimina
  7. Girona en temps de flors.... com m'agradaria!
    T'he deixat un obsequi, petit, al meu bloc.
    Bon vespre de diumenge!

    ResponElimina