divendres, 30 de març del 2012

Secrets amagats



Per els carrers estrets de la vida és on passa tot més a prop.
El xerrar de les veïnes, el soroll del que carrega la feina de cada dia,
els nens corrents cap a l'escola, sense saber de temps i d'hores perquè
són coses dels més grans.
L'àvia que surt massa d'hora per anar a comprar i s'entreté a explicar el que ja tothom sap.
La mare que pentina la nena que no hi ha maneres de fer-li veure que s'ha d'anar ben posada a l'escola.
Els secrets amagats a les pedres de les parets, que en veu baixa s'han incrustat al mig d'elles.
Secrets dits per persones com tu o com jo.
Passes fetes caminant pel terra de pedra, passes amb pena per la desfeta d'una il·lusió trencada. Passes amb alegria degut a un petó somiat.
Estones de rialles i jocs menuts.
Batecs de gent, de gent sense ombres.
Per els carrers estrets de la vida és on vull viure jo.

7 comentaris:

  1. Pels carrers estrets per sentir-nos més propers, Pep!

    Un escrit ple de vida i de sentiment.

    ResponElimina
  2. No voldria viure en cap altre lloc...

    ResponElimina
  3. M'agraden els carrers estrets....apropen a la gent.

    ResponElimina
  4. "Batecs de gent, de gent sense ombres"...em quedo amb això.

    Una foto molt maca Pep, gairabé com el teus sentiments.
    Bessets.

    ResponElimina
  5. Els carrers estrets de les viles, també solen ser els més autèntics i com que normalment són els més antics, guarden un munt de secrets de totes les
    persones que amb el pas dels anys, han trepitjat les pedres desiguals d'un terra ja mig desdibuixat..." passes amb alegria degut a un petó somniat" m'agrada...
    Aquest bonic carreró em resulta molt familiar...Però com que no vull ficar la pota, també serà el meu secret!

    ResponElimina
  6. "Els secrets amagats a les pedres de les parets,
    que en veu baixa s'han incrustat al mig d'elles.
    Secrets dits per persones com tu o com jo."

    Quina imatge més bonica. Pels carrers estrets de la vida també vull viure jo.
    Un plaer descobrir-te.

    ResponElimina