dimarts, 6 de desembre del 2011

La Marató


Un dia d'aquest vaig seguir un reportatge de com havien fet el disc de la Marató i em va sorprendre enormement la bondat de la gent. I és en instants  com aquests que crec en la vida,  en les persones, en el que poden fer un col·lectiu amb una voluntat de ferro, al cercar ajuda per els seus, per els desconeguts.
Va haver un moment que una mare explicava la seva trista i a l'hora valenta experiència amb el seu fill i vaig plorar d'emoció, plorava d'amagat perquè no sabia com dir que estava orgullós de ser un esser humà i que per fi podia anar pel carrer amb el cap ben alt i cridar amb veu forta: jo pertanyo al grup de gent que sap estimar la vida.
Al anar a dormir, el meu cor bategava tranquil, per una nit vaig poder agafar el son i sentir les onades d'un mar d'esperança.

5 comentaris:

  1. Tots els anys acabo plorant per un motiu o un altre... Potser hi ha gent que pensa que és cruel ensenyar el patiment de la gent per la tele, però jo crec que es pot apendre molt.

    I com tu dius creus mes en la vida i també amb que no tothom és dolent... hi ha gent molt bona al món i que se sacrica 365 dies a l'any i sense sortir per la tele.


    365 contes
    Terra de llibres

    ResponElimina
  2. La marató ens demostra cada any que som el país més solidari del món. Llàstima que això no ens ho copien

    ResponElimina
  3. Hi ha molta gent bona que aixó no su mira un programa més de tv. sino com una veritable necesitat de ajudar al demes.
    Com diu Garbi som el pais més solidari del món.

    ResponElimina
  4. Pep l'actuació desinteressada i bona d'algunes persones, fa que ens reconciliem amb tota l'especia humana...tot i que penso que s'ha de ser solidari sempre, no només per aquestes festes...
    Bona nit,
    M. Roser

    ResponElimina
  5. Sempre hi ha gent bona de qui sentir-se orgullós, però surten poc per la tele. Afortunadament algun dia els podem veure i reconciliar-nos amb l'espècie humana.

    Som un país solidari. La recollida d'aliments de fa uns dies, un gran èxit, La Marató cada any. Quan hi ha desastres pel món, sempre es recull molta ajuda. Sempre. I tens raó això fa que ens puguem sentir millor amb nosaltres mateixos.

    ResponElimina