dilluns, 6 de maig del 2013

petita i dolça..























A la meva estimada fada, que dolçament canta als meus sentits.
A ella que amb una mirada em va fer presoner dels seus ulls.
A ella que sap que el meu univers té un petit secret, i que per sort he sabut trobar allà on diuen que neixen tots els astres.

Quantes passes m'has guiat per no caure, i quantes llàgrimes t'he fet vessar per la meva ignorància.

A la meva fada, petita i dolça.

Que quan és fa de nit amb les seves mans porta els meus somnis fins allà on és pon el sol.




4 comentaris:

  1. Afortunat... tenir una fada petita i dolça...

    :D

    ResponElimina
  2. Cuidala al màxim que val molt la pena. Bones lletres.

    ResponElimina
  3. Quin regal més dolç!
    Afortunats els dos per compartir la mateixa màgia.

    Mirant cap el cel que envolta Tramuntana,
    aferradetes ben fortes.

    ResponElimina
  4. Aquesta fada té un trobador que li canta cançons plenes de tendresa i amb el qual comparteix secrets de cels i mirades....Un llibre de poemes li fa companyia.
    Bon capvespre.

    ResponElimina